Arkadaşlar emziren anneler gece beslenmelerini ne zaman kesti? 1 yaş civarı kesilmesi iyiymiş diye öğrendim ama emdiği için hala gece sık sık kalkıyor emerek uyuyor anca emzirdiğim süre boyunca böyle mi olacak ama ben Allah izin ederse 2 yaşa kadar emzirmeyi düşünüyorum nasıl olacak bilemedim, bu arada bebeğim 11 aylık