Elayberosmom Tusemerve gece emzirmesini kesmediğin sürece devam edecek. 16 aydan merhaba 🤣 saat başı kalkıyoruz. Emzirmeyi sonlandırmayı düşünüyorum (tamamen).
Elifdemir1907 Benimki de 15 aylık olmak üzere hala geceleri emmek için uyanıyor aynen dediğin gibi bende merak ediyorum acaba ne zaman deliksiz uyucak geceleri 😮💨😊
Tusemerve Elifdemir1907 yaaa 🤦♀️ ya aslında hayla emiyor olmaları çok güzel ama hem biz hem onlar yoruluyoruz
Elifdemir1907 Tusemerve aynen öyle ben daha yeni yeni uyku yüzü görmeye başladım 15 ay zombi gibiydim yemin ederim
mormenekse2691 Benimki de 15 aylık vala hala uyumadı ya. Başim çatlıyor uykusuzluktan. Emmeye de kalkıyor hala
Tusemerve mormenekse2691 tek ben değilmişim bu da iyi ama beni hem emsin istiyorum hemde hani uyusun sabah kadar 🫣🫣🫣
Tusemerve Elayberosmom babası gidiyor oyalıyor ama ben gelince susuyor anca öyle İşin ilginç tarafı yalancı emziği De istemedi Şuan memeden vazgeçtirmek çok zor
Elifdemir1907 Tusemerve zor ki ne zor ama olsun değiyor buyuduklerini görmek anne olmak bambaşka bir duygu tarifi yok
mormenekse2691 Tusemerve vala bizim babası da yardımcı değil horul horul uyuyor beyefendi kendi başıma çok zor oluyor
Ayserose 15 aylık 3 kere kalksa öpüp başıma koyarım 6-7 kere uyanıyor artık tak etti bu gece hiç emzirmedim sallıyorum şu an mesela. Size tavsiyem dahada büyümeden bi an önce kesin çok pişmanım kesmediğime o aylarda
Tusemerve Ayserose geç oldu ama şimdi gördüm yazıyı ama onun ağlamasına dayanamıyorum hemen veriyorum nasıl bırakcam çok zor
Ayserose Tusemerve bende dayanamıyorum valla en kötü 20. Aya kadar emziricem şu kışı çıkartayım istiyorum anne sütü hastalıklardan koruyor kış geçsin tamamen kesicem inşallah