Merhaba kızlar bebeğimde geçtiğimiz cuma günü akşam bir hırıltı duymaya başladım ertesi gün de devam edince doktora götürdüm üst solunum yolu hastalığı olduğunu ama başlangıç durumunda olduğunu boğazda, ciğerde, kulakta herhangi bir şey olmadığını söyledi. Sık sık burun temizliği, soğuk buhar ve yarım çay bardağı ıhlamur önerdi. İlk gün ateşi yükselir gibi olsa da sonra kendi kendine düştü ve çok şükür bir daha çıkmadı. Doktorun söylediklerini de yapıyorum tıkanma vs durumu artık yok ama genzi hala dolu ve o hırıltı ilk günki gibi olmasa da hala var. Ne zaman geçmeli? Neredeyse bir hafta olacak tekrar doktora götürmeli miyim? Çok kafama takılıyor çok üzülüyorum. :( bebeğim bugün itibariyle 5 ay 24 günlük.