Bu arada burada kendine vakit ayırmamakla kınadığınız anneler adına yazıyorum. Dışarıda çocuksuz kahve içmekle, eşinle yemeğe sinemaya gitmekle ne bileyim pikniğe gitmekle, günü birlik bir yer olur yakın, oraya gitmekle, çocuğunu (şayet en küçük 6,7 yaşlarında değilse ve kendi iradesiyle aklı başında olarak anneannede babaannede durmak istemiyorsa) 3,4 gün bırakıp gitmek bir değil.