senaelif size kalmış bir durum. Kızımız var, eşim yada ben ayrı ayrı iş seyahatlerine gidiyoruz, birimiz varız yanında hep sıkıntı olmuyor. Tek bırakmadık daha hiç. Bu kış görümceme bıraksam mı diye düşündüm, eşim kıyamadı bizimle gelsin Mısır’a dedi. Evet zor oluyor biraz, ama keyifli oluyor, yeni bir şeyler keşfetmesi çok hoşuma gidiyor. 1,5 yaşından beri yurtdışına çıkıyor bizimle, 3,5 yaşındayken Endonezya’ya gittik, yaklaşık 17 saat uçtuk, sorun çıkarır, mızmız yapar sanmıştık hiçte öyle geçmedi. Artık tatilden anlayan yaştalar aslında. Şimdi 4 yaşını geçti götüreceğim inşallah.