Yardıııııımmmmm..
Birileri bana evet çok normal herkes böyle sonucu iyi olacak desin..
33 aylık oğlum. Bugün tuvalet eğitimine başladık yapmadığı yer kalmadı bir kaç defa da kadınlığa denk getirdik. Kakasını da yine üzerine yaptı. Çişi yağtığında heyecanla gösterdi ben de abartarak seviniyorum aferin diyorum. Gece bez bağlamadım bağlamayı da düşünmüyorum olursa olacak inşallah ama umudum da pek yok gibi karamsarlaştım kızlar öğrenemeyecek gibi 😢