novamom şuan eğitim görüyoruz. Bugün 3.gün bitti. Normal çalışma saatlerimiz 9-6 olcak. Sigorta yok. Ama sanırım bazı projelerde sigorta yapılıyormuş buradaki bir arkadaş söylemişti yanlış hatırlamıyorsam. Saatlik bir ücret hesaplaması yapılıyor. Biz şuan hepsiburadanın ticket kısmına bakacağız. Bunun üzerine bir eğitim görüyoruz.