Solomom'u araştırabilirsiniz yenidoğan aparatlı ve ergonomik. Kışın montlarla kat kat lahana gibi zor geliyo onu takmak bebek arabasıyla çıkıyorum o daha kolayıma geliyo ama dediğiniz gibi her yere girmiyo kanguru şart. Rahatlık olarak ben çok memnunum, herhalde bebeğim de memnun uyuyo içindeyken 😊