Minikkoalam0404 Kızlaar ben nöbet usulü haftada 2 gün çalışıyorum geri kaln günler evde olacağım kreşe verirsem 3 gün vermeyi planlıyorum ya da bakıcıyla o şekilde anlaşmayı planlıyorum ama etrafta güvenebilecek kimse yok su anlık sizce hangisi daha mantıklı