6 aylık olmak üzere bende 4 ay olana kadar hep aynı odada park peşiğinde uyudu. Sonra gece ilk uykusunu gene park peşikte yapıyorum gece uyanınca emzirip gene yatırıyorum uyursa orda bırakıyoruk uyumazsa alıyorum yanımıza ortamızda yatırıyoruk bazen iyice dalıp gene yatağına yatırıyorum bazen o dalana kadar ben dalmış oluyorum yanımızda uyuyo