Biz 2 aylığız 2 çocuk olduğuna rağmen benzer hata yapıyoru ve bunu değiştiremiyordum. Bazen güzel emiyor 2 taraf bazen 1 taraf bitmeden brakıyor ve benim kafam diyor aç bu Oyuzden ağlıyor aç meme ver aç yesin falan ama 80% gaz oluyor 10%uyku 10%hazımsızlık yani. Aç bebek uyuyamaz, uysa bile hemen uyanir indirdiğiniz gibi, ve bazen okadar israr ediyorum yesin diye gaz çıkarırken kusuyor. Yanı kısır döngü, eli ağzına koymak 50% aç 50% gaz ve sakinleşmeye ihtiyacı var