Kızlar ya yaz başlar benim alerjim başlar, gözlerim kaşınır. Geceleri ayak yanmasından yatamam, yaz bana eziyet olur. 3-4 ay çorap giymem bile o kadar sıkılıyorum. Gelin görün ki buna ek olarak 1 ay içinde bu ikinci kez grip oluyorum. Evet hepinizin kışın yaşadığı grip. Kendimi geçtim çocuğuma bulaşıyor, iyileşmemiz 10 günü anca buluyor. Hijyene dikkat ederim, arabada klimaya dikkat ederim, sağlıklı beslenirim. Ama neden neden ve olmasın diye ne yapabilirim tavsiyelerinizi bekliyorum.