Kaynadiktan sonra 8 saat ocağın en küçük gözünde en kısıkta yapıyorum içerisine soğan sarımsak sirke bir de kokusunun ağırlığını almak için defne yaprağı atıyorum içine mis gibi oluyor. Tabi sirke harici koyduklarımı bebeğimin 8.ayından sonra koymaya başladım.