Elizduru benimse kızım 4,5 aylık, bir hafta10 gündür bizde aynı sorunu yaşıyoruz, doktorum 4-5 gün yapmazsa fitil dedi. Ama 2. Günde bir kızım geceleri tepiniyor ağlama krizine giriyor kaka yapamıyor diye. 2 gün arayla 3 kere fitil yapmak zorunda kaldım. 1 çay kaşığı zeytinyağı içiriyorum, ara ara su içiriyorum ama bana mısın demiyor. Nasıl olacak bilmiyorum. Peki sizin bebeğiniz o kadar gün kaka yapmayıp rahatsız olmuyor mu? Nasıl duruyor?