Kızlar gerçekten üzülerek yazıyorum
Kendi çocuğum için çok üzülüyorum şuan 4 buçuk yaşında söz dinlemeyen herseyi ağlayarak yaptıran şımarık bazen agzindanda kötü sözler çıkabiliyor tabi bunları evde ogrenmiyor mahalledeki arkadaşlarından öğrenmiş oluyor ve beni aşırı yoruyor bu halleri belki anlattıklarım size komik gelebilir ama gerçekten üzülüyorum bu hallerine ne kadar uyarsamda olmuyor ne yapmam lazım nasıl yol izlemem lazım yardımcı olun lutfeenn😢😟