dilariremm Sağım yapmak için önerdiğiniz, memnun kaldığınız bir pompa var mı? Elektronik olan çok yara yaptı, takılan pompaların da çekiş gücü iyi değil gibi siz nasıl yapıyorsunuz?
yamaniskom dilariremm 3 buçuk aydır lansinoh kullanıyorum sağım yaparak bebeğimi besliyorum çok memnunum ama sürekli priz başımda durmak can sıkıcı olabiliyo eller serbest pompolar güzel olabilir bu konuda ama deneyimlemedim
suheyla92 dilariremm ben kiwi sarjli almistim fena degil ama şimdi olsa kesinlikle eller serbest alirdim. Boyle ck zor oluyor
Minmini dilariremm pompanızın aksamları memenize uygun boyutta olmadığı için yara yapıyor olabilir bir bakın derim uygun kriterlere ve ben lansinoh balm sürüyordum sağıma başlamadan önce hiç yara olmadı pompa da aynı şekilde lansinoh kullandım.
yagmur35yy dilariremm ben kiwi markası almıştım a101den çokta rahattı eller serbest değil ama çekişi güzel bide ucunda yumuşak jel vardı ondan hiç acı hissetmedim
dilariremm yamaniskom yara yapmıyor mu ya? eller serbest kullandım çekişi çok iyi gelmedi bana artık süt gelmemeye başlayınca çıkarıp sonrasında manual sağıyorum hâla geliyor tam toparlamıyor ya mâlesef bir yol bulamadım
dilariremm Minmini göğüs ucu kremini de kullandım ama kızım yıkasam da orada onun kaldığını anlıyor heralde almıyor belli bir süre… göğüs ucuna göre olanı bir araştıracağım cok tesekkür ederiim❤️
gulcegrgn dilariremm hangisi o acaba ? Ben de yeni aldım giyilebilir pompa mochi nin epey de para verdim inşallah iyi çıkar