Asistan değil muhtemelen yine dil konuşma terapistidir sizin çocuğunuzla görüşen kişi. Genelde kurum sahipleri ya da hocalar yanlarında başka terapistleri de çalıştırır. Çocuğunuzu kendisi değerlendirir, çalışılacak hedefleri belirler ve diğer arkadaşlara süpervizyon vererek süreci devam ettirir. Bu oldukça normal bir durum.
Ancak sizinle çalışan kişinin terapist olmadığını düşünüyorsanız bunu söyleyip oradan ayrılabilirsiniz.