civcivinannesiiii Kızlar selam , Sol göğüs altı kaburgamda hafif şişlik hissediyorum sağa göre daha yüksek duruyor. Bastırınca da hafif acıyor. Doktora gitmeden önce kendinde farkeden oldu mu yada bu sebepten doktora gittiniz mi merak ettim.
Yelda35 civcivinannesiiii geçen hafta bu sebepten doktora gittim gebe olabilirsin dedi ve gebe çıktım 🤷🏼♀️ eğer korunuyorsanız üşütmüş olabilirsiniz
denizkiziumay civcivinannesiiii ben arar ara yaşarım bunu hatta bazen 3 gün bile sürer genelde üstüne yatmaktan oluyor benim yüz üstü yattığım için
0mehmet Ben doğum öncesinde sırt ağrısı çekiyordum hamile kalmadan önce de sonra sezeryan doğum yaptım doğumda sol kaburgama bastılar bebeği çıkarmak için 1 hafta kaburgam kırıldı diye ağlayacaktım neredeyse ön ve arkaya doğru bebeği bile kucağıma eğilip alamıyordum sonra fizik tedaviye gittim mr çekti doktor boyun düzleşmesi varmış hatta doktor çoğu hastam kalp böbrek yada başka bişey sanar ama bu ağrılar çoğu zaman boyun düzleşmesinden olur dedi