Musab34 hiç farklı birşey yemiyo gerçekten birebir aynı
sağlık ocağına gidince fark ettim bilmiyodum bile kilo aldığını, sonra arkadasım dedi kilo almıs gibş duruyo diye evde tarttım 20 günde 750 gram daha almıs bende çok şaşırdım
ama benim kızım doğduğundan beri iştahlı, günde 10 öğün falan yiyo gerçekten. çok hareketli olduğu için kilo almıyodu