seymcns Merhabalar bebeğim 53 günlük her akşam saat 5 sonrası gece uykusuna geçene kadar ağlıyor kakası olmasa da gazı olmasa da ağlıyor. Ateşine bakıyorum yok bir sıkıntısı olmadığına eminim. Neden böyle çok ağlıyor sizde de bu durumu yaşayan var mı
aysebb seymcns 7 de başlayıp 11 e kadar ağlardı benimde kızım o zamanlarda. Hiç şaşmazdı yani bir süre öyle devam etti sonra kesildi 3. aya doğru
gger seymcns koliktir. Aynı saatlerde ağlaması varsa. Benim kızımda öyleydi doktor kolik dedi ağlayabilir normal dedi. Gazı oluyor genelde yapsada kakasını cıkartsada gazını içerde oluyo. Sürekli çıkarttırdı ama sürekli de gazı vardı. Zor günler biliyorum. Geçecek desemde yetmiyor insana ama geçicek
gger aysebb ahhh aynısı benim kızım 7-11 ağlardı ilk 3 ay sonra gece uykusuns geçerdi sadece gece yarısı olurdu. Geçiyor diyenlere asla inanmazdım. Zaman mı geçti üstümden mi bilmem ama geçti 😀
seymcns gger inşallah bı an önce geçer bı yerine bişey olmuş gibi ağlıyor insanı korkutuyor sonra da saat 10 11 olunca aglayan yirtinan o değilmiş gibi uyuyor