minem3428 pazarımız yok ama hafta ıznınde sabah kahvaltı hazırlayıp pıknık alanına gıdıyoruz. Cocukla yuruyus yapabılcegmz top oynayabılcegmz yerlere. Sahıle vs hep dısarda oluyoruz kahvaltıyı evde yapıp aparatıf seyler alıp cıktıgımzda oluyo abur cuburda alırız.