2 gün sonra 7. Ayımıza giricez. 2 gündür asla ama aslaaa uyumak istemiyor. Çığlık atıyor, ölesiye ağlıyor, kendini atıyor ama hiç durmuyor kucağıma alana kadar. Bunu gündüzleri yapıyor, gece de uyandığında biraz ağlayıp geri uyuyor. Nedeni nedir çözemedim hiç böyle yapmamıştı gündüzleri uykusu geldiğinde biraz sallanır hemen dalardı. Bitap haldeyim 🥲