ebrgrgl Merhaba kızımın süt alerjisi var iki hafta sonra da ek gıdaya başlayacağız. Sağdığım sütümden nasıl yoğurt yapabilirim. İnek yoğurdu kullanmadan nasıl mayalayabilirim umarım anlatabilmişimdir
egeninanns ebrgrgl tutmuyor kıvam cıvık oluyor zaten anne sütü kaynatılınca faydasını kaybediyor diye okumuştum
dilberhala1 ebrgrgl Mayalarsın şöyle ki kavanoza 1 su bardağı kaynamış sütünü koyuyorsun 15 tane nohut koyuyorsun dibine ama 1 gün boyunca mayalanacak uzun sürücek yani Önce nohutları koy üzerine kaynamış sütünü ilk seferde tutmayabilir dene bir kaç kere daha
ngp ebrgrgl oldu mu acaba bende yapacağım da alerjisi var bebeğimin. Bugün koydum nohutları youtube dan baktım ilk koyduğu ile tekrar mayalıyo sonra tekrar mayalıyor öyle tutuyor da anne sütünde ne olur bilmiyorum.
dilberhala1 ebrgrgl Dene inşallahhh tutar nohutla maya tuttuğunu biliyorum çünkü anne sütünüde tutar inşallaahhh ❤️❤️
otse Sütü kaynatmayın ılıştırın, Hazırt yoğurt mayasıyla mayalayın sonuçta o mayayla keçi sütü de inek sütü de mayalanıyor o yalnızca bir kültür