Babbb Merhaba anneler , Oto koltuğumuzu satıyoruz. 8 ay kullandık. . Aracımızı Sattığınız için artık ihtiyacımız kalmadı. Yoyko 360 derece dönen ayıcıklı model 0-36 kg Fotoğrafları da ekliyorum….. Dolap hesabımda da var isterseniz..
Babbb Bi yerde yoyko yazan marka yerinde soyışma var fotoğrafta ayrıntılı çektim. Bi yerde de küçük delik var. Onu da fotoğrafta çektim. Başka bir deforme vs yok
Poly-ana Babbb Canım biraz daha inersen ben alırım lekeleri falan da görünüyor çünkü biraz kirli görünüyor lekeler çıkar mı
Babbb Poly-ana canım bilmiyorum bence leke çıkarıcıyla çıkar gibi ama emin değilim. Fiyat olarak senin düşüncen nedir ? Aslında çok iyi fiyata bıraktım ama :( Poly-ana