1prensesannesi1 istediği olmayınca ağlıyolar, kimisi kafasını etrafa vurur, kimisi kendini yere atar tepinir. Sendromlar genel hatlarıyla bı şekildedir. Ne zaman geçer kısmına geleyim geçmiyo canım geçecek diye bekleme. Bundan sonra hayatın bu şekilde olcak 😂 ilk bebeği olanlar 2yaş sendromunu gözlerinde çok büyütüyolar çünkü 3ün ve 4ün daha beter olduğunu bilmiyolar 😂