A25aa95 elim ayağım resmen, eviniz hiç dağılmıyor yıkandığı an hemen atıp kurutuyorsunuz ev hep toplu kirli sepeti hep boş 🫶🏻 doğru programda yıkarsanız çekmez, ayrıca çeken olursa da feda olsun diyorum benden kıymetli mi? Değil. Mesela pahalı şeyleri atmıyorum çok 3-5 binlik kıyafetleri falan. Aman aman bir küçülme yaşamadım. Profilo tercih ettim bütün beyaz eşyalarım o marka diye, memnunum Allah bulandan razı olsun. Hiç eziyet haline gelmiyor çamaşır işi. ❤️❤️ keskinlikle alın ve rahat edin.