Kızlar eşim yaklaşık 2 hafta kadar önce eve 2 aylik falan bi kedi getirdi. Isyerinde avcı köpeği varmış annesi yokmuş artik kedinin. O köpek bu yavru kediyi sıkıştırmış köşeye falan heralde ve buyuzden eşim başına bisey gelmesin diye eve getirdi veterinere de götürdü bu arada baktirdi oda demiş kendine gelene kadar birkaç haftaya duzelir sendeleyerek yuruyodu
Ben başta nasıl bakarım falan dedim ama çok üzüldüm çok tatlı bisey İlk defa hayatımda bi kedi seviyorum daha once kedim olmadi hani bukadar seveceğimi bende dusunmezdim kucağıma alıyorum oyun oynuyorum bende ona alıştım yani evde bi oda tamamen ona ayırdık. Gelin gorunki cocuklar kediyi bagirarak çığlık atarak herseferinde urkutuyor ben de uzak tutuyorum onlardan. Sahiplendirmeye de çalıştık olmadı. Bu akşam yanına gidip seveyim dedim çok güzel bi şekilde sevdirdi kendini üstünü örttüm bebekmisin sen diye seviyordum kafası acıktı yani. Nasıl olduysa kafasını örtülünce birden deli gibi davranmaya başladı yanj kediler gelip yataklarin icine falan giriyo diye biliyodum sasirdim başta anlamadim noldugunu ama endişelendim sevmeye sakinleştirmeye çalıştım o sıra odaya da çocuklar girince daha da bi korkunca anladım kafası ortulunce korkmus heralde garibim. İçim içimi yiyor kahroldum yarım saattir böyle düşünmekten aldım kucağıma sevmeye çalışıyorum patileriyle vuruyor saldırgan davraniyor korkmus gözleri kocaman Normal mi gecer mi ya beni tekrar sevmesi icin napmaliyim bilen biri aydınlatabilir mi benden korkuyor sanki artik