2mutlubebeannesi Gerçekten çok kötü zamandayız eline bıçak alıp herkese saldıran mı dersin bireysel silahlanma zaten aldı başını gitti herkes birbirini vuruyor kimseye laf söylemiyceksin bu zamanda gerçekten kimin ne olduğu belli değil daha iyi günlerimiz bunlar o hayvalra işkence yapıp öldürüyolar kediler köpekler ölünce fareler çoğalıp salgın hastalıklar artacak tarım hayvancılik bitti günlerdir haberlerde dinliyoruz kimse ekip biçmiycek kıtlık başlıycak yangınlar çok kuraklık başlıycak e ekonomi kötüleştikçe insanlar birbirine sarıyor adalet kişiye göre değişiyor suçlular elini kolunu sallayarak geziyor ne olur kadın cinayeti çocuk ölümü hayvan ölümü arttı gerçekten şansa yaşıyoruz gibi
Bir ülkeyi tanımak istiyorsanız, o ülkede insanların nasıl öldüğüne bakın
Albert Camus