beyazzkuguu bende de aynı sıkıntı var sütüm çok tazyikli kızım sürekli boğuluyor doğduğundan beri. şu an 2,5 aylık olduk ve ciddi meme reddi yaşıyoruz ben de uykuya geçerken ve uyanmadan vermeye çalışıyorum. bekliyorum ki sütüm terbiye olsun diye. çok korkuyorum emmeyi bırakacak diye. ya da ne zaman tolore edebilecek. benim kızımda biberon tutmuyor mama da denedik hiçbirini içmiyor zaten. çok zor bi şey çok sütn olması da iyi değilmiş bunu anladım. kızım 2 dk ağzını ayırsa şakır şakır akıyor musluk gibi