ZeydsMom defnevedoruk ben de bir gordum bi goremedim. Sanki hayal meyal. Bazen yaniliyor ya goz. Siligi bekliyor diye sanki varmis gibi gozune gorunuyo
defnevedoruk ZeydsMom Siligi bekliyor diye sanki varmis gibi gozune gorunuyo hayır hayır ben hic beklemiyorum nelfmslsödşsö
ZeydsMom defnevedoruk yok ogle degil yani silik varmi acaba gibisinden dusundugumuz icin gore biliriz gibisinden
ebraz defnevedoruk ben görmüyorum canım ay benimde gecikti çok korkuyorum hamileyimdir diye 😅 ama hamile olsam hissederim diye düşünüyorum ilk gebeliğimde bazı değişimler vardı gögüs hassasiyeti kol ağrıs akıntı vs şuan yok inşallah kuruntudur
defnevedoruk ebraz benimde hic gecikmez 2 gün gecikmesi bile tedirginlik yarattı🥲 benimde bel ağrım var ilk hamileliğimdede olmuştu:(