Kızlar selam. 2 haftadır yatağımın baş ucunda çıt çıt ses geliyordu pencere kenarı olduğu için genleşme falan sandık. Bu ses sadece geceleri oluyordu bazen de sabah erken saatlerde. Sonra kesilirdi ses. Neyse bugün iyice takip ettim komodini falan dışarı çıkardım ve süpürgeliği yemişler 😒 ilaç sıktım lavanta yağı iyi gelir dediler onu da döktüm. Fakat evde çocuk olduğu için tedirginim ne yapmam gerekiyor başka ? Yardımcı olursanız sevinirim.