Doktora gidin benim oğlum 2 yaşında bu damacana sularından enfeksiyon kaptı geçen hafta 2 gün hastanede yattık antibiyotik kullandik 5 gün ciktik 2 gün önce yine ateşlendi atesi 39.5 zor dusurduler hastanede 2 gün daha yattık bugün çıktık tekrar 5 gün antibiyotik kullanıp kontrole gidicez bu enfeksiyon şakaya alincak bişey değil o yüzden doktora gidin ilaç baslayin yoksa gecmez beklemekle