mirac_p01 Merhaba hanımlar ikinci çocuğu düşünüyorum 15 gün önce sonra korunmasız ilişki yaşadık o günden beri kaşık agrım haksızlık böyle mide bulantısı ishal susama yaşıyorum adet sancısı gibi agrım oldu bugün hisedilirmi varsada
Ruvdem mirac_p01 kasık ağrısı bebek rahme yerleşirken sadece 1 gün hissedilir o da ara ara batıyor gibi olur . Onun Dışında hissedemezsiniz bilmeyen onu bile anlamaz . Psikolojik olabilir sizin ya da adet sancısıdır
nisakb mirac_p01 ben o ay içinde halsizliğimden anlamıştım daha önce uyumadığım kadar derin uyuyordum birde adet sancısı gibi bir ağrı vardı
oyoyoyyedibeni mirac_p01 bu belirtiler regl de de oluyor , insallah vardır bebis ama suan cok erken hissedilmez
nml mirac_p01 herkes hissedemezsin yazmış ama bende hissetmiştim kasık ağrım olmuştu ve değişik bi ağrıydı ne bileyim anlatamıyorum ama değişik bi histe ağrıydı.Ve ben 10 güne yakın hissetmiştim bunları.Psikolojik diyenler olacaktır ama psikolojik değildi.Çektiğim ağrıyı biliyorum çünkü