Merhaba anneler Adenovirüs ve amip birlikte çıkıyor 20 gün arayla aynı hastalığa yakalandık 4 keredir de bağırsak enfeksiyonu yaşıyoruz kullanmadigimiz ilaç kalmadı ne yapayım bilemiyorum sanırım bende de var midem ağrıyor
İlk önce nidozal kullandık tekrarladı flagy kullanıyoruz bebegim çok zorlaniyor nasıl kurtulacağız yardım ne olur. Her şeye dikkat ediyorum hazır suyla banyo yaptiriyorum.