Kızlar kafam zaten biliyorsunuz karışık iki doktora gittim biri sezeryan yeri çok yeni şöyle böyle diye söyledi diğeri benim ikinci çocuğumu doğurtan doktor sorun olmaz bu şekilde yakın zaman da seseryan olanlar var dedi biri 3 yaş biri 6 aylık çocuklarım var yine hamileyim (plansız) etrafınızdan yada kendi deneyimlerinizden bahseder misiniz