2baby1mommyy Merhaba,biliyorsunuz pazartesi okullar açılıyor. Sizlere herhangi bir bilgi verildi mi,whatsapp grubu falan kuruldu mu öğretmen tarafından? Bizim okuldan hâlâ bir ses yok merak ediyorum.
OncedenGurme 2baby1mommyy öğretmen gözüyle yazayım; her okulun sistemi farklıdır. Biz pazartesi kurul toplantısı yapacağız, sınıfımız belli olacak. Çocukların bilgilerini alacağız ve velilere ulaşacağız. İlk günden okul açan, oryantasyona alan okul az olur. Biz perşembe cuma alacağız çocukları
yiyidom 2baby1mommyy bizim 9 eylülde açılacağı ve haftaya cuma bilgi verileceği söylendi hangi sınıf olacağınıfalan
tatlisert 2baby1mommyy hayır kurulmadk sadece sabahçı mi oglenci mi onu ogrenmek için mudurun yanına gittim. O da 2 Eylül’de açılıyor sabah 10 da burada olun dedi.
ygmrbrn 2baby1mommyy bizde bugün bilgi almaya gittik hala öğretmenimiz sınıfımız filan belli değilmis bı kaç gün içinde belli olup ogretmeni toplantı yapacakmış
livanurvealpinannesi61 2baby1mommyy bizim okuldan da ses yok hala. Ne grup kuruldu ne liste verildi bekliyoruz bizde
visneli_turtam 2baby1mommyy ben cuma günü gidip bakacam, evrakları fotoğrafları falan verecem,1-2eylulde belli olacak 5-6 Eylül gibi de alıştırarak 1-2saat başlayacak