Elabebekkk12 Merhabalar 4.haftada beta değerim 412 cıkmıştı 6 gün sonra tekrar kan tahlili yaptırdım bu sefer 5285 çıktı baya yüksel artmış. İkiz olabilir mi acaba.
Cilekbiskuvi Elabebekkk12 Benm ikizdi. İlk gittiğimde 426 ydi. 2 gün sonra 2000 kusurlerdeydi.İkiz gebelikte beta değeri hızlı artıyor. Tek bebeğe göre daha fazla artış gösteriyor. Bilerek arkadaşımla kıyaslamistik. Aynı haftalarda farklıydı.
Gzdnr17 Elabebekkk12 olabilir Ama her değeri yüksek olan ikiz olmuyor bazen bünye ile alakalı da olabiliyor 🙏🏾 23 aylık ikiz annesinden sevgiler 🌸
doganil Elabebekkk12 o belli olmaz ben tedaviyle hamile kaldım üçüz olma ihtimali vardı beta degerimde fazla artıyordu ikiz yada üçüz diye düşünüyordum kızım oldu 🌼
Deletedmom_117 Elabebekkk12 85 çıktı ilk o kadar hızlı yukseliyo ki beta Bir haft geçmeden keseyi gördüm oğlumda ise 15=bindi 5+4de
Elabebekkk12 sek_kahve neye göre belli oluyor acaba bende beta değerinin bir anda fazla artmasıyla ile ilgili duydum o yüzden sormak istedim sizlere☺