Kızlar 7. Ayda ek gıdaya geçtiğimizden beri kaşığa saldırıyor diş kaşımak istiyor yiyorda ama inanılmaz döke saça ve uzun sürüyor 1 kase çorba koyuyorum yarısını yerle mama sandalyesi yiyor çeyreğiniz vücudu çeyreğini de kendisi ama bu kaşığa saldırma işi sıkıntı sürekli böyle mi dişten mi anlamadım bizim kadar pis yiyen yoktur heralde 😂 bu arada blw de yapıyoruz onlarıfa aynı şekilde ama onlar normal de sıvı gıdalar sıkıntı