Kızlar selam, cuma gününe pasta yapmam lazım ama çalışıyorum. Ben de bugünden krema ve pandispanyasını yapayım yarın da birleştirmesini yaparım 1 gün birleşmiş şekilde dolapta dinlenir cuma gününe hazır olur diye düşündüm. Çarşamba akşamından cumaya bekler mi krema ve kek? Çalıştığım için aynı gün hem pişirip soğumasını beklemiyim dedim krema ve kekin. Olur mu sizce?