emirtimr1 oğlum 20 günlük saat 18:00 de 30 ml mama verdim meme ne zaman vermeliyim yada bir sonra ki mama ne zaman vermeliyim ilk bebeğim tecrübesizim yardımcı olursanız çok minnettar olurum
Minmini emirtimr1 biz kilo alımı iyi olmadığı için doktor tavsiyesi ile 2 saatte bir meme teklif edip 3 saatte 1 30 cc mama veriyorduk
peramomms emirtimr1 bende mama meme şeklinde ilerliyorum 3 saatte bir mama veriyorum aralarda her ağladıkça meme veriyorum
demirsmother Ömürlü olsun. Acıkınca ağlar zaten. Ben ağladıkça emzirdim. Mama gaz yapar dikkat etmek lazım.
demirsmother Ama yenidoğan bir bebeğin 2 3 saatten fazla da aç kalmaması lazım. Biraz bu durumu bebeğinizi takip ederek zamanla daha iyi anlayacaksınız merak etmeyin.
emirtimr1 demirsmother çok teşekkür ederim çok yeni olduğum için ister istemez ne yapmam gerek bilmiyorum dikkat edeceğim
emirtimr1 Minmini bende böyle bir yol izliyim bu günlük sabah zaten doktora götüreceğim teşekkür ederim