annevebebegiii__ sıradan geçti, erkenden kalktım çocuklara kahvaltı, bize kahvaltı. Ardından yağmur eşliğinde kahve vakti. Biraz siftinmece, biraz ortalığı toparlamaca. Birazcık da bugünün işini yarına ertelemece. Ardından akşam yemeğini yapıp pazara gittim, 25 dakikalık rekor sürede eve geri döndüm, cebimden eksilen 400 tl ile tabiii… Hmm sonra biraz daha siftinmece, tv izlemece. Çocukları da 9′da yatırıcam sonra yine siftinmece tv izlemece planlıyorum inşallah