Belindaaa Meyveden başka bir şey yemez oldu yaptığım şeylerin tadına bile bakmadan eliyle itiyor 1 haftadır böyle normalde ne yapsam yerdi var mı Bi çaresi geçici bir süre mi
Elayberosmom Belindaaa yemeyen cocuk kadar kötüsü yok gerçekten . 16 aylık bebeğim de aynı durumda yaz geldiğinden beri 🥲
-Selda- Belindaaa Merhaba oğlum da 21 aylık. 24 kasım doğumlu, sevdiği yemekler dışında pek bir şey yediremiyorum. İştahlı ama sebze sevmez haşlanmış yumuşak yemekler yemez. Peynir yoğurt ağzına sürmüyor. İnşallah hem iştahlı hem her yiyeceği yedikleri günler yakındır
SuMisalii Belindaaa neredeyse su ve süt dışında hiç bişey yediremiyorum.Geçici yani emin olun havalar falan etkiliyor tabi çocukları.
Belindaaa Meri-Mel yaa çok yakın doğumlarımız oğlum 22 Kasım doğumlu 🥰 sizinki de inatçı mı aşırı bi inatçılık var yemeklerin tadına bakmıyo bile
Meri-Mel Belindaaa Şuan aynen öyle azcik dilini degdirip kafa sallıyor hayır der gibi bizimki de 13 Kasım 😍🥰
-Selda- Belindaaa Hayır 1 yaşa kadar her gün kaseler dolusu yoğurt yer ayran içerdi, her gün ayrı bir sebze yemeği yerdi. 1 yaşta diş çıkarmaya başladı ve o huzursuz iştahsız dönemi atlatınca birdaha yediremedim öğürüyor Peynir yoğurt yumuşak sebzeleri. Bi anda iğrendi sanki
Belindaaa SuMisalii yanlız değilmişim buraya yazmak iyi geldi. İnşallah bebişlerimizin yaptığımız her şeyi iştahla yediği günler hemen gelir
Usnac1995 Belindaaa 23 aylık ve eski iştah yok Eskiden 3 öğün, 3 ara öğün yapardı. Mesela 1 yaşında bile bundan çoook daha iyi yerdi Ne olduysa 4-5 aydır böyle oldu. Umarım geçicidir ya. İyice zayıflar diye korkuyorum
Belindaaa Usnac1995 al benden de o kadar. Eskiden herşeyi yerdi şimdi tam tersi. Ne yapacağımı şaşırdım