MissPhalange Edaozam aynısı bende var, geçen sene hamileyken 400e almıştım, geçen gun internette 900 tlye gördüm tesadufen. Cok uyguna veriyorsunuz, alacak olanlar kaçırmasın. Ustte kalsin🌼
Kuzucukumsu Edaozam ya özür dilerim postunuzu gasp edeceğim ama benim oğlan neden kullanamıyor bunu peşinde düşüyor hızlı gidiyor
Edaozam MissPhalange evet canım sıfırı 850 1000 arası şuanda iş görülsün diye veriyorum belki bende ilk arabam alırım