Ayazkus canım bugün 4. Ay aşımızı olduk oğlum 4 ay 12 günlük, demir ilacı verdi hemşire,bende eve gelince oğlumun doktoruna mesaj attım dedim sağlık ocağı demir ilacı verdi onu kullanayimmi diye sordum, karin ağrısı yapar dedi kilo alımı iyiyse ek gıdaya kadar kullanmayalım dedi, ve kendi önereceği demir ilacından kullancam artık ek gıdaya geçince.