Ben bir yaşına girdi ve başlamaya karar verdim bence ister istemez faydası var çünkü biz yetmiyoruz yaşları büyük insanlarla da olmuyor kendi akranları şart ve onlara uygun ortam eşliğinde bizim gözetimimizde neler katabilirsek o iyidir diye düşünüyorum