momyumy Kızlar dün kan ilacına başladık başladığımızdan beri inanılmaz derece bir ishal şeklinde kaka yapıyor ilaçtan dolayı rengi ve kokusu da çok değişti biliyorsunuzdur ki kullananlar. Ama bu ishali buna mı bağlamalılyım her bezi kakalı çünkü