Merhaba kızlar bebeğim 15 aya yaklaştı neredeyse girmek üzere 1 haftaya yakındır ferrozinc demir şurubu kullanıyoruz doktor yazdığı için ve 3 ay kullanmaya devam edicez. Ben bebeğim için karadut özü sipariş ettim bağışıklığı için önümüz kış aranızda hem kan şurubu hem bu karadut özünü kullanan varmı acaba ikisi birlikte bir yan etki yapar mı doktorumuz özel olmadığı için maalesef arayıp soramıyorum sağlık ocağı hemsiremizin telefon numarası var ama sadece aşılar için yazmami söyledi diğer durumlar için ona da yazamıyorum sanırım ortak numara çünkü sağlık ocağında bireysel ona ait numarası değil sizce ne yapmalıyım bu konuda bir fikri yada deneyimi olan varmı?