gamze08 Hanımlar doktor gaz için aptamil conformil dedi ama piyasada yok gibi bişey bulamıyorum bir kutu bile. Onun dışında bana önerebileceğiniz kolik için iyi gelecek mama tavsiyeniz var mı? Gaz yapmaz diyemeyiz elbette mama sonuçta ama en aza indirgiyecek bişey mutlaka vardır gaz damlası simplex kullanıyorum her türlü tecrübeyi paylaşın benimle çünkü çok yoruldum 4 kez oldu mama değiştiriyoruz çocuk maf oldu 😔
melikeky gamze08 ben sma comfort da kullandım bir sürü mama kullandım bebegim kolik hatta ikiz bebeklerimin ikiside kolik maalesef sma kullanınca kabız yaptı benimkilere hatta başka bi doktora söyledim o sma nın çogunlukla kabızlık yaptıgını söyledi aptamil comformil söyledi kullan diye bende şuan onu kullanıyorum kabızlık yapmadı gaz sorununa yüzde yüz çözüm oldu diyemem çünkü gazları hala devam ediyor ama en azından diger mamalara göre daha iyi oldu diyebilirim. Eczanelerde satılıyor bu mama bi kaç tane eczaneye sorun anca o şekilde bulabilirsiniz
Hivaa gamze08 bebeğim çok rahatladı gazı çıkıyor direkt tek kötü yanı 2 gün de 1 ancak kaka yapıyor oda biraz onu zorluyor ama yine de rahat.
mommandboy Hipp,sma comfort,golden goat bu 3 mamadan memnun kaldığım golden goat oldu kesinlikle. hangi mamaları denediniz bilmiyorum ama hipp ve sma comfort bebeğim hiç içmedi direkt kustu içmedi. golden goat 3.kutudayım gerçekten çok güzel bir mama🙏🏻
gamze08 Hivaa doktor diyo günde en az 2 kere kaka yapmalı bizimki sizinki gibi ya gün aşırı yada günde 1
makbuspoyraz gamze08 ilk cocugum koliğin koliğidi bende çok mama değiştirdim mahvoldu cocugum en sonunda normal aptamile devam ettim ama biberon değiştim DR BROWNS aldım kolik için cok faydasını gördüm birde cezvede kimyon kaynatıp 2-3 çay kaşığı verdim daha da rahat ettim
gamze08 makbuspoyraz kimyonu bende yapmak istiyorum ama korkuyorum çok mu oynuyorum bebeğin bağırsaklarıyla diye bide çörekotu duydum yapamıyorum ama duyunca da acaba mı diyorum
ftmalparslan gamze08 eczanelerde ve mama satan bayilerde var bende yeni denemeye başladım fayda eder inşallah gaz sancısına
makbuspoyraz gamze08 banada arkadaşım söylemişti kimyonu çok tereddüt etmiştim ama başka carem yoktu kullanmadığım gaz damlası kalmamıştı her akşam acildeydik gece yarıları arabayla turlamaya çıkıyorduk cocuğumu öyle görüncede çok üzülüyordum en sonunda yaptım 2 çat kaşığı vermiştim cocuk sabaha kadar gaz cıkarmıstı çok mama değiştirme bi mamada sabit kal bağırsakları ona alışssın
gamze08 ronaaa conformil denedik o kadar kustu ki anlatamam bütün gün ben yedirdim o kustu haliyle bence açtı da karnı