Zelihach Yamuna performans termal tayt almak istiyorum beden konusunda kararsız kaldım. Tam ölçüye göre mi almalıyım sizce?
Sin21 Zelihach ölçüde xl yazıyordu ama m aldım ben sadece azıcık rahatsız etti başta sonra tam oldu su an bol geliyor ama bilemiyorum tabiki de 🤷♀️
Semaertug Zelihach öyle aman aman esnek bi tayt değil bence bedenin neyse onu al spor yaparken rahat hareket edebilmen açısından🙄
Saripapatyaannesi34 Zelihach ben gecen gun aldim bu tayti asla esnek degil zaten neotex kumas esnemeyen bir kumas normalde 3xl giyerim 3xl aldım ama olmadı bunu göz önünde bulundurun derim
Sin21 Zelihach esnek değil kesinlikle ama benim bacak boyum biraz uzun ölçüdekini alsam geniş gelecekti aldığım beden hafif sıkmıştı sadece bi kaç zaman sonra tam olmustu şimdi hafif bol geliyor
Bllmn Zelihach doğumdan kaç hafta sonra başlıyorsunuz takmaya? Ben de doğum yapalı 3 hafta oldu da ne zaman almalıyım bilemedim
Aybkee Bllmn korsesine ben 2 hafta sonra başlamıştım normal doğumla. Sezeryanda nasıl olur bilmiyorum ve taytta 🤔