Kızım bugün tam 7 aylık oldu. Maalesef tam ek gıdaya başlama döneminde taşınmak durumunda kaldık. Ve çok düzenli başlayamadım zaten. Ama en başından beri ne versem yüzünü ekşitip yemiyordu. Hala da öyle. Tek tek te versem yemiyor karıştırsamda yemiyor. Muzu bile verdiğimde tükürüyor. Tadı güzel tatlı olan birseyi bile niye yemiyor anlamıyorum. Eline de veriyorum asla ağzına götürmüyor sadece elinde oynuyor. Artık iyice sinirleniyorum. Zorlamak istemiyorum ama o yemedikçe sinir oluyorum. Her yer zaten batıyor üstü başı yerler mama sandalyesi. Yese hiç üzülmeyeceğim. Hem hiç yemiyor hemde hergun boşu boşuna birde herseyi yıkayıp temizlemek iyice sinir ediyor beni. Özenip hazırlıyorum belki yer diye ama hep hayal kırıklığı daha ilk kaşıkta diliyle itip yüzünü ekşitiyor. Ne yapayım bilemedim. Yiyen bebekleri gördükçe niye benimki yemiyor diye üzülüyorum ya..